remember me, please

2011-09-15

Nu har jag kommit in från min kvällspromenad med Chivas. Han var verkligen på hugget idag. Ville bara leka och letade efter pinnar. Han hittade typ en fem meters lång pinne som han envisades om att ha med sig. Men tillslut så blev det att ta den lilla 10 dm pinnen som låg bredvid ;) haha.

Chivas ligger just nu precis bredvid mig och sover. Vilken slöhund han är. Nu blir det att försöka köra med min ögonträning tio gånger. Kan väl inte ta så jätte lång tid? Sedan försöka och få lite liv i vovven.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0