skön grabb

2011-09-05

Sitter är och kollar på busstider, eller rättare sagt så gör Izza det åt mig, haha. Ska dra in till stan om någon timma. Och är borta tills ikväll.

Förresten, såg ni på idol igår? Det har ju börjat igen. Jag tycker att det är lite kul att se på't nu. När folk kommer och söker sig. Och det är så kul när det är folk som låter som en stickad gris, eller när folk kommer för att skämta med juryn. Det är något som jag kan sitta och garva i åratal åt. Jag såg den har grabben igår. Bra röst hade en verkligen. Trodde inte det när han startade gitarren. Såg lite kul ut, så jag fick nog ut mig ett litet skratt. Men sedan hörde jag honoms röst.

Kommentarer
Postat av: victoria :)

Han är så snygg!

2011-09-05 @ 17:13:50



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0