tidsfördrivning

Sju fakta

Hemstad/ort: Västervik
Hårfärg: Gulblont
Längd: 165 kanske?
Ögonfärg: Gulgröna
Skostorlek: 38
Humör: Glad och pigg
Vänster eller högerhänt: Högerhänt, men använder båda

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - Ohja
Tror du på kärlek? - Ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jadu
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - Jadu
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Beror väl på
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Inget som jag vet? eller jo, fast inte precis någon hemlig då
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Mjoe, jag vet inte

Tio saker
Kärlek eller pengar? - Kärlek
Vin eller öl? - Ingenaning
Dag eller natt? - Dag
One night stand eller förhållande? - Förhållande
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? - Cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på
Färgfoto eller svartvita? - Olika
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face nog
Bilddagboken eller facebook? - HAHA facebook


Nio har du någonsin

Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Njae
Har du nånsin viljat ta livet av dig? Nejj, inte precis
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Jodå
Har du hoppat bungy jump? - Nejj
Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Hahah nej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nejdå
Har du nånsin gått på bio ensam? - HAHAH nejj
Har du nånsin tyckt att världen suger? - mjo

Tio  K ä n s l o r
Saknar du någon just nu? - Ja faktiskt
Är du glad? - Jodå
Är du fundersam? - Sudär
Är du uttråkad? - Nejjdå, har mina vänner
Är du tysk? - Nej?
Är du italienare? - Nej,
Är du finsk? - Men nejj
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Har aldrig varit
Gillar du någon just nu? - Lite granna

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 15:34
Namn? - Linnea Zeijlon
Hur många barn vill du ha? - 2 kanske
Vill du gifta dig? - Njae
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Ehm, skär tror jag?
Har du ätit sushi? - Nejj
Favoritglass? - någon magnum kanske
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Jag vet inte?
Humör? - Har jag inte redan svarat på frågan?

Fyra Grejjor

Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Tror inte så
Har du en hund? - Nej
Sover du helst själv eller med någon? -  Just nu, själv
Tror du på spöken? - Andar, ja lite


S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? - Nejj, kortare
Skulle du vilja kyssas nu? - :s
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej


Kan:
Kan du röra på öronen? - Ah
Kan du slicka dig på näsan? - Nära iallafall
Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Skulle prata efter 5 minuter
Kan du va på en fest utan att dricka?- Jodå
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Mjoo
Kan du suga? - Hahah
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Det blir nog lite svårt

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Jadå
Har du syskon? - Ja
Har du någonsin haft sex med någon? - Nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Det har dom säkert gjort
Har du varit full den här månaden? - Nejdå
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Ahh
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Mjoo, inte seriöst
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Fortfarande nej
Har du ljugit på någon fråga än då? - Nejjdå

Vem:
Vem älskar du? - Vännerna
Vem hade du senast sex med? - men seriöst? 
Vem vill du bli full med? - Ingen just nu
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Ingenaning
Vem pratade du senast i telefon med? - Någon vän tror jag, eller mamma kanske?
Vem är snällast i världen? - Jag såklart,
Vem vill du prata med? - Just nu?
Vem sov du senast med? - Min säng
Vem vet allt om dig? - Ingen i hela världen
Vem hatar du mest? - Ingen just nu
Vem kramade du senast? -  Maria
Vem kan berätta allt för dig? - Dom flesta

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0