visste ni det här om mig?

2011-09-29

- Jag är super lättskrämd. Även om någon säger "Bu"! på ett lätt och skämtsamt sätt så hoppas jag till som en galning. Och det får dom att skratta.

- Jag tycker själv att jag har både dålig hörsel och syn. Det är därför jag säger "va" hela tiden, men det kan också bero på att jag tröttnar på att lyssna när det är något tråkigt.

- Jag är svår för att visa mina känslor. Och i verkligheten så pratar jag helst inte om vad jag tycker och tänker på samma sätt som jag kan göra på mobilen, fb osv.

- Jag har alltid trivts med grabbar på ett annorlunda och underbart sätt än tjejer. När jag var liten så var jag ungefär som en kille själv och va knappt med några tjejer alls. Nu så umgås jag med både och.

- Jag är inte den personen som vill bråka. Om någon vän blir sur eller ignorerar mig så låter jag för det mesta den va tills den kommer tillbaka själv. Annars om det är någon "fiende" som jag bråkar med så är jag inte så lätt. Jag är envis till att ge upp och jag käfter mke och tänker inte ett dugg på om jag sårar dom.

- Jag känner att jag vill förändra mig själv nu. För jag tycker att jag är så pass elak och dampig mot folk. Även att de bara tar allt som skämt och tycker att jag är rolig och stört skön så känner jag mig osäkerhet i det hela.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0