vad har man inte vänner till?

2011-09-16

Var en stund sedan jag kom ut ur duschen. Nu så har jag mest sprungit runt i huset för att hitta kläder tills idag. Jag kunde inte välja mellan min gråa stickade tröja, eller mitt peace-linne


Men Emelie hjälpa mig till att ta linnet. Så nu sitter jag i dom kläderna och äter frukost. Måste äta lite snabbare så att jag hinner med allt. Undra hur det kommer gå idag med skolfotot. Alla andra år har ju gått förlävligt. Så kanske är det dax att bli bra på bilderna för en gångs skull? det få vi se vid 10.00 ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0