vart inget onyttigt ikväll, och det är jag glad över

2011-09-30

Ska nu gå och borsta tänderna, skölja av ansiktet, borsta håret osv. Göra mig lite redo för natten helt enkelt. Ska sedan bädda ner mig i sängen och fortsätta läsa boken Syskon Kärlek.
                                  

Har varit rätts så trött hela kvällen tycker jag. Imorse så var jag skapligt trött med. Så mke så att jag inte orkade sminka mig eller äta frukost. Utan jag bara gick upp, tog på mig kläder, borsta tänderna och genom håret lite också. Och sedan sprang jag bara upp till bussen och åkte iväg. Det var min snabba morgon det.

Men jag tänkte att jag kan visa upp lite "höstbilder" imorgon för er ist. Som blev tagna idag. Men hoppas iaf ni har haft er en mysig fredagskväll och en fin start på eran helg :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0