en snöig Påskafton

2012-04-07
Nu är jag hemma i Stensnäs igen, skönt! Men det var mke roligare i stan än vad jag hade förväntat mig faktiskt. I torsdags var det roligt med egen tid med syster hela kvällen. Igår så regnade och snöade det hela dagen, så då var vi också bara hemma. Åt påskmat och myste med varandra framför Let's dance. Både nätterna sov jag kanon, och hade världens konstigaste drömmar, haha.
Idag så skjustade Johanna och Robin hem mig hit, sedan for de vidare till Ankarsrum. Vi hade väldigt svårt att komma hemmifrån med bilen i Västervik. Det var så snöigt och halt, så bilen ville inte upp för den lille backen. Men våran granne var så snäll och kom o hjälpte oss :')
Nu ska jag snart börja baka kladdkaksmuffins som vi tänkte ta med hem till Solhem. Sedan blir det bara att duscha och fixa sig. Vi ska vara hos våra vänner runt fyra tiden. Och vi kommer nog stanna där tills i natt. Så antagligen blir det inget mer inlägg. Eller jo, jag slänger nog upp ett med bilder i från dagarna :) vi hörs så länge!

Kommentarer
Postat av: bbecka

sv: glad påsk!

nej inte än själv :)

2012-04-07 @ 13:24:51
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Hihi, tack!:)



vad gör du idag då?:)



kram♥

2012-04-07 @ 17:23:20
URL: http://adancelife.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0