Glad tjej dag in o dag ut

2012-02-09

Då kör jag på dagens första inlägg då :) är superdupermegajätte glad just nu, och har varit hela dagen. Eftersom det här huset som jag bor i äger en systemkamera nu :DDDD JA! Det är faktiskt min käraste bror som har köpt en, för hans filmer and so. Och jag har lånat den hela kvällen och fotograferat sjukt mke. Jag ska se lite hur den är som kamera och så. Sedan får jag se vad resultater blir, om jag och Robin delar kamera, eller om jag köper en helt egen. Men jag är ändå superglad fast att det inte är min kamera :') mihihih.

Men iallafall, om dagen. Skolan var sjukt dryg idag. Har mått illa, haft huvudvärk som aldrig förr, och har känt mig svimfärdigt hela dagen. Usch och blä. Och det blir det ju inte så mke bättre då man har engelska i tre timmar på raken?!?! okej, vi hade en kort lunch mellan and so, men endå. Tre engelskalektioner på raken typ, på en dag? KUL! not...
Sedan har jag faktiskt lyckas pluggat lite idag här hemma. Woho, det var första gången på en evighet! Men jag har ju geografiprov på måndag. Så jag försökte sätta igång lite idag med pluggandet. Och jag har läst genom allt tre gånger :') resten av kvällen har jag ju då fotograferat. Och jag ska nog fortsätta med det, om jag inte ska ducha och äta lite nu ist? Men aja, känner att jag är rätts så oseriös för att jag är så glad, så jag bör nog sluta nu. Men aah, hörs! Bilder får ni se snart också, måste bara ladda upp dom :'))

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0