I miss everything from my old life, give me back

2012-02-20

Bloggade inget interssant igår. Mer än det där urtrista testet som jag bara gjorde lite fort. Kände att jag var tvungen att skriva någonting iallafall. Hela dagen igår var seg och slö. Jag var bara hemma och chillade. Gick omkring i huset och grubblade. På kvällen satt jag bara här och nördade. Skrev en lång text till Emmy. Skrev ut alla mina känslor and so. Kände faktiskt rätts så skönt, men tycker endå synd om henne, haha. Skrev även en till lång jävla text. Som förmodligen ska komma upp här snart. Är till en speciellt person, nämligen min egna syster. Jag vet inte varför jag skrev det egentligen. Men jag kände för att skriva av mig och berätta för henne, hur speciell hon är. Saknar henne grymt mke just nu!

Idag så skulle jag upp tidigt hade jag bestämt. Men hur bra gick det för mig, haha. Om elva, halv tolv är tidigt så klarade jag väl det fint. Hoppade in i duschen på direkten. Kände mig grymt ofräsch. Gör det ofta när jag sover mke och länge. Och nu har jag precis ätit frukost ungefär.
Idag ska jag bara vara hemma. Iallafall som jag vet nu. Ska försöka plugga lite. Måste ta i tag med skolskiten nu. Annars, imorgon så ska jag, Anna och mamma dra till några vänner för oss och grilla tsm. På onsdag ska jag förmodligen dra till A-rum och träffa Malle och Anton. Antagligen sova över där också. I helgen någon gång så ska jag träffa Izza, Maria, Emelie, Moa och Linnea och gå på bio med dom. Resten av dagarna blir det plugg, och kanske andra vänner. Får se vad som händer. Vad har ni för planer för erat sportlov? :)


Bjuder på en gammal sommarbild. Har kommit på att jag saknar den tiden jävligt mke! ~


Kommentarer
Postat av: Vendi

Sv: Hej! :)

Ja, jag har också sportlov. C:

Visst kan vi ses! Men när kan du? Jag kan inte på torsdag, för då ska jag shoppa med mamma i linköping, och jag kan inte på onsdageftermiddagen för då ska jag klippa mig. :)

2012-02-20 @ 14:20:11
URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se/
Postat av: E L I N F E L I C I A S

- ingenting speciellt, själv? :)

2012-02-20 @ 14:36:40
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Vendi

Sv: Okej, haha C: Då kan vi ses nån av dom dagarna! :D

2012-02-20 @ 15:21:07
URL: http://aaaprilbarnet.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Det är klart att du ska skriva det här! Man ska visa de man verkligen tycker om sin uppskattning till dem :)

sv: Jo jag vill jättegärna ha en ny kise! Satt och tänkte på det häromdagen att det är nått som saknas i vårt hus haha! Men mamma vill inte ha katt.. :)

Hade det hos pappa!

2012-02-20 @ 16:30:16
URL: http://lmse.devote.se
Postat av: bbecka

sv: AAH! han snackade ju fan i låten?! :S

2012-02-20 @ 21:22:16
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0