är jag trötter i de sju dvärgerna?

2012-02-26

Hahah, jag var visst väldigt trött igår. Satt här framför och nördade tills klockan slog åtta. Då jag bestämde mig för att gå till vardagsrummet där Melodifestivalen stog på. Jag bäddade ner mig i soffan och jag visste redan då att jag skulle halvsova genom programmet. Halvt rätt hade jag väl, jag somnade efter andra bidraget. Den första bidraget, såg jag utan problem. Under den andra halvsov jag, blundade men hörde musiken ändå. Och så minns jag inte mer av den kvällen. Så jag somnande. Och jag låg där i soffan och sov djupt hela natten tills imorse. Så det vart att sova i vardagsrummet i natt igen, precis som i tisdags eller när det var? haha. Men nu har jag iallafall fått min sömn.

Har varit ute en sväng nu. Kände för en promenad i skogen i det fina vårvädret. Tog med mig kameran också, så några få bilder vart det iallafall. Men nu måste jag gå och starta mitt pluggande som jag ska hålla på med hela dagen. Inte för att det kommer bli av, men jag kan iallafall skriva det och låtsas vara duktig och smart. Har två prov den här veckan, både på onsdag och torsdag. Det är i hemkunskap och geografi. Usch för skolan imorgon. Vart tog lovet ivägen? veckan bara rann iväg ju. Men vi hörs iallafall goda vänner :)


Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

- haha, jag tycker dem är grymt fula men sköna. Ska ju ändå inte ha den i skolan så.. ;)

2012-02-26 @ 13:54:43
URL: http://elinfelicias.blogg.se/
Postat av: Nikki

sv; Östergötland ;)

2012-02-26 @ 15:34:05
URL: http://nikkislilla.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0