10 Januari

2012-01-10

Fan, jag hade skrivit ett lång och bra inlägg till er just. Men självklart kommer min klumpighet fram och jag råka komma imot en knapp, som raderar hela skiten. Roligt värre! så nu får jag börjar om.

Men iallafall, har nu ätit min "mat". Vet inte redigt om jag kan kalla en macka för mat, haha. Men som jag förstod så påverkar skolan om hur jag äter. Har inte ätit något på hela dagen i dag förutom mackor. Gud så duktig du är Linnea!
Nu ska jag iallafall gå till duschen, dra på hett vatten så att man bränner skallen av sig, och bara stå njuta och tänka.


Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Godmorgon Sötnos <3



Nu kan du gå in och se om de blev du som VANN dagens blogg. OM du inte gjorde de är de bara anmäla dig igen ;)



Hoppas du är med igen isf <3



Kram

2012-01-11 @ 07:28:47
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Jo samma här,

KRAM!

2012-01-11 @ 08:02:22
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0