bild från nyår

2012-01-02

Jag har ingen stor lust att blogga just nu faktiskt. Delvis för att jag är sjukt trött, har knappt fått någon sömn. Och så snurrar hela världen runt om mig. Min natt var som en evighet. Eftersom jag sover länge på dagarna och kommer knappt upp ur sängen, så tänkte jag gå och lägga mig tidigt igårkväll för att vända tillbaka dygnet lite. Så jag gick tills sängs vid halv tolv. Men som om man kan sova då eller? Låg klarvaken, kunde inte få ett blund. Sedan började min mobil låta och jag hoppade till som fan och ramla ur sängen. Och det gjorde en ju inte tröttare. Men så jag började smsa lite med gott folk. Och en av dom var min syster, och vi hade bara en vägg mellan oss. HAHA, hon frågade vad det var för 500 elefanter som dansade på mitt rum, bara för att jag dunsa så mke xd Men det hela slutade med att jag och Anna satt uppe vid köksbordet och hade dukat upp för lite mat, runt halvtvå. Sedan fasnade vi där i två timmar kanske. Och vi skulle försöka sova igen vid halv fyra. Hon var också jätte pigg och var inte alls pepp på att sova. Men jag låg klarvaken igen. Tills klockan började närma sig halv sex, så jag fick mig ett blund. Men då så startade självklart mitt alarm som jag har under skolveckorna? vid halv sex. Så då vart jag pigg igen, och kunde inte somna. Men när jag väl började sova så ringde mitt andra alarm vid halv sju? gaah, vilket dampt jag fick! Men sen så somnade jag till slut, fast då kom pappa och väckte mig runt nio igen... låter det som en rolig natt? det var iallafall min natt.

Nu så kanske jag ska dra in till staden. Förmodligen, får hoppas! Annars så vet jag inte riktig vad jag ska hitta på idag. Kanske något med min syster? Aja, hörs! :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se!

Hänt idag?

KRAM!

2012-01-02 @ 14:19:42
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/
Postat av: Des

Fin bild :)

2012-01-02 @ 14:37:50
URL: http://tofflor.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; ja verkligen! Din då?(:

2012-01-02 @ 15:16:23
URL: http://ssanashaba.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0