efter natten kommer dagen

2012-01-06

Ännu en natt med svår sömn i. Det ett väldig bra tag innan jag somnade. Vad är det här egentligen? Jag har väl aldrig haft svårt att sova, mer att komma upp ur sängen på morgonen därpå. Undra hur det kommer gå på tisdag så skolan börjar, och så måste jag ju hinna med frukost också. Hahah, good luck!

Påtal om frukost, så ska jag faktiskt gå och äta lite frulle. Har inte gjort det än. Så ska göra det, och samtidigt glo på otecknade Pelle Svanslös. Fortsätta där jag stannade igår. Haha gud att jag ens sitter och glor på't :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0