har någon en bra rubrik?

2012-01-15

Roade mig under kvällen med en dusch, tv tittande, och skratt med båda sina syskon. Fortsatte med rensningen av skolböcker, och den här gången kollade vi genom Annas och Robins saker. Fyfan vad mke garv man kan få ur sig egentligen :') fina syskon det !


haha gammal bild det dära, från 2009 ~


Nehe, Anna sitter helt mobbat i köket och gnäller på mig att jag ska komma och vara social. Så får väl ta min oboy och gå dit. Kommer antagligen inte blogga mer ikväll, så godnatt :)

Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; jaha okej! :D

2012-01-15 @ 22:00:16
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

I min blogg berättar jag om mitt liv och om saker jag varit med om – vill nå ut till andra i samma situation. Skriver bland annat om en våldtäkt, misshandel, missfall och mordhot.

2012-01-15 @ 22:19:53
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0