tillbakaaaaaa

2012-01-08

Hej på er! Bra bloggande jag fick till igår, haha. Men från klockan 6 på kvällen till natten så hade jag filmkväll i Västervik. Vi skulle egentligen bowla, men det var för mke folk. Sedan kollade vi om det gick någon bra film på bio, men ingen lockade. Tillslut så gick vi till donken, köpte en glass, gick till hemmakväll och hyrde tre filmen som vi myste med tända ljus, vindruvor, och en gosig katt. Hahah, fin kväll.

Idag så har mormor och morfar hunnit att vara på besök. Fast dock så hann jag inte träffa dom så mke. Jag log i sängen och sov :') men de fikade lite ock kollade läget, bara chillade. Men nu blir det och tagga en ny dag. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Hehe okej :) Jag svarar på kommentarer just nu och skickade precis iväg ett mail med mina bästa bloggtips till vinnarna. Vad händer idag? Kram

2012-01-08 @ 14:55:04
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0