vi är Zeijlonbarn, vad hade ni förväntat er?

2012-01-30




Man måste ju visa sin bästa sida när kameran är framme, eller hur? Så söt syster jag har. Hela dagen idag har sett ut att chillat med henne. Jag njuter av tiden och ta vara på stunderna då jag har henne vid mig. För vem vet vad som händer i framtiden, än sålänge är framtiden okänd och vad som helst kan hända.

Fösökte blogga lite förut, tidigare ikväll. Men blogg.se strulade visst lite så jag kunde inte logga in på en lång stund. Var det bara så för mig eller för dig med?
Springer just nu runt i huset och letar efter de sista klädsplaggen tills imorgon. Imorgonbitti så blir det att åka skidor för min del, jag och min klass. Och eftersom det var -15 imorse, så förbereder man sig att det är kallt imorgon också. Jag kommer bli helt mobbad över mina kläder jag kommer ha på mig, haha :') Jag måste försöka hitta några bättre kläder, för annars kan jag väl aldrig visa mig igen. Så förjävligt ser det ut, HAHAH. Sitter faktiskt i jacka, mössa, vantar och massa mer tjocka kläder på mig redan nu ikväll. Hahah, och det börjar bli väldigt varmt ;) Men jag ska fortsätta med klädletande lite mera innan det är läggdags, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Kalle Hedin

sv; Heheh så bra då ;) Nja med mig är det inte så jätte bra, sjuk :( haft en bra måndag? :D

2012-01-30 @ 23:44:36
URL: http://kallehedin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: Jomen lite samma här! vad gör du nu då?

KRAM!

2012-01-31 @ 15:50:51
URL: http://fannyfeliicia.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; tack så mycket! :D

2012-01-31 @ 16:44:50
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: bbecka

sv: haha ja, det är riktigt gött att åka dit med alla 8:or eller rättare sagt så blir det ju alla 9:or nästa gång! :)

Slippa sina föräldrar och syskon i en vecka! (y)

2012-01-31 @ 17:29:49
URL: http://rrebeckan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0