fyra dagar

21. Tre saker som finns i mitt rum.
Öhm, en säng, ett fönster och en garderob :')
.
22. En sång som får mig att må bra.
Det finns jäkla många. Alla glada sånger som är mke energi i, gör att jag blir glad och får mke energi i :') hihi.
.
22. En sång som får mig att gråta.
Jag har då aldrig börjat gråta till en sång ;o iallefall inte som jag kommer på nu..
.
23. En bild på mig och en kompis.
.
Ja, jag lever ännu :D sorry för att jag inte har bloggat ett skit på de senaste dagarna, eller svarat på kommentarer. Men ah, har varit full upp hela veckan. Men förmodligen blir det ett långt och bra inlägg imorgon ;d

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

As fin blogg, verkligen! Några planer för sommaren? :)

Kolla gärna in mina kategorier helst kategorin "åsikter&tankar" vill gärna ändra folks syn på saker och ting idag och jag försöker bli känd genom just mina åsikter & tankar inlägg, vem vet du kanske gillar min blogg? :)



Säg vad du tycker om min tröja jag håller på att sy :) http://jaasses.webblogg.se/2012/june/kanske-blir-klar-idag.html#comment (direkt länk)

2012-06-15 @ 00:55:10
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Herman

Fy vad jag såg ut när vi åkte till Ullared! :O xD

2012-06-15 @ 12:44:52



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0