jag har det bra

2012-06-28
 
Sitter just nu inne på Annas rum i Västervik med henne och datan med lite musik o snack :') Är egentligen ganska så trött, men orkar ett tag till.
Tänkte blogga igår, men hade full upp hela dagen. Vaknade rätts så sent, som vanligt. Började storstäda hela huset på direkten, och jag har ingenaning om varför? sedan vid fyra tiden så kom Anna och Johan hem till oss i Stensnäs. Åt middag och sedan senare in i kvällen kom farmor också. Så vi firade Anna då lite i efterskott. Packade sedan mina väskor och åkte in till Västervik.
Idag, vaknade jag vid klockan 6 på morgonen.. på ett sommarlov. Wihuuuu! Hade bara fått några tre timmars sömn också, eftersom det bor en envis katt här som jämt ska sova inne hos mig. Men ah, alla i familjen jobbade idag så jag och Anna fick hålla vakt på Bonzo till klockan tre då mamma kom hem igen. Både jag och Anna slängde oss i sängen och somnade. Sov några timmar till kvällen då jag inte gjorde så mke mera än var ute med hundarna och kollade på film med syster. Vi har typ precis kollat på "I taket lyser stjärnorna", Grym film!
Imorgon vet jag inte redigt vad jag ska göra, har inga planer. Tar dagen som den kommer :) men vi höres!
 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0