Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart

2012-06-25'
.
Amen tja! Bara för mig blogg.se håller på att dampa ihop? första gången nu jag kommer in på min blogg efter det senaste inlägget jag skrev igår. Har försökt flera tusen gånger. Kunde inte komma in på andras bloggar heller o läsa, fan asså. Men nu funkar det :) bara lite segt, och man kan tydligen inte ladda upp bilder?
.
Men aja, igår var jag ensamen hemma stor del av dagen. Så chillade mest och gjorde inte så mke. De spöregnade ute, verkligen spöregnade. Så jag fick ett ryck om att jag ville testa att dansa i ösregn. Det var grymt kul :D med hög musik på, så pass mke regn så man knappt såg något, och marken var som en flod. Och där stod jag, och bara njöt.
Idag, vaknade ganska så skapligt men låg kvar i sängen ett bra tag. Kollade lite på film medan regnet föll ner ute. Sedan när filmen var slut och jag väl kom upp ur sängen, så fixade jag mig ordning och drog till Ankarsrum. Där var jag med Izza och Annie ;* Chillade mest och kollade på film. Sedan när Annie drog och åkte jag och Izza till stallet. Fick träffa på hennes föl, aw! Åkte hem efter någon timma där, och då vart det mer mys i soffan framför tv:n medan det regna ute. Det här vädret gör en verkligen seg och depp. Typiskt svensk sommar, usch. Vart är solen? ;o

Kommentarer
Postat av: Michaila - I can do anything with the right shoes!

Dampar för de flesta tror jag!!
Sv. Ja allt är bara bra själv då? :)

2012-06-25 @ 23:51:53
URL: http://michaila.blogg.se
Postat av: Vilma

Sv: Just nu är det fint :) allt bra idag ? ^^

2012-06-26 @ 12:13:02
URL: http://salukin.blogg.se
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv: igår tog jag mest bara det lugnt, själv? :)

2012-06-26 @ 13:42:51
URL: http://tjejenida.blogg.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0