två dagar ännu en gång

25. Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
Jadu, sitter just nu nerbäddat i min säng i Västervik med datan i famnen, och klockan är mitt i natten. Och det jag vill göra just denna sekund är att ha en speciell person tätt intill mig och bara ligga o mysa o prata medans en film är igång. 
.
26. Någonting jag saknar väldigt mycket.
Ojdå, det är väldigt mke jag saknar nu för tiden. Men efter allt som har hänt mig nu de senaste månaderna, så är det närhet, trygghet och kärlek något som jag saknar. Folk som är äkta, som ser hur jag mår, som inte tror på mitt leende hela tiden och allt jag säger, kramar om mig och säger "allt ordnar sig till sist". Personer som verkligen finns där att prata med, som förstår en och tröstar allt de kan. Och som inte bara säger "jag finns", utan att mena det. Att de visar kärlek till mig och skyddar mig. Äkta personer.


Kommentarer
Postat av: Vilma

Sv: Jadå, vad gör du? :)

2012-06-17 @ 08:55:29
URL: http://salukin.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0