Sommaren 2012, NU KÖR VI

Nu så har jag tid så nu måste jag passa på att blogga lite :') har somsagt varit i full ös varje dag nu, därför har jag lagt bloggen åt sidan lite. Men ska köra igång lite nu igen. Börjar berätta lite om min vecka.
.
Tisdag; åkte somsagt in till morsan då med en stor packning på kvällen efter en sjukt chill dag i skolan. Kommer inte redigt ihåg vad jag gjorde den kvällen i Västervik? handlade lite med mamsen iaf, och lekte med hundarna. HAHA, det var min dag.
Onsdag; Var det klassens dag! Och våran klass tillsammans med 8B, var på Lysingsbadet och chillade lite. Hade 5kamp och sånt skit, vad det nu heter. Men det var iallafall chill. Min grupp tog rekord i fyra grenar av sex. Så vi vann hela skiten. Lyckades även att skada mig lite här och var, för att man inte kan lita på sina lagkamrater :') HAHA.
Slutade tidigare dåva, då jag och Izza gick till Luddes skola. Träffade Annie där en kortis innan jag stack tillbaka till klassen som fortfarande stog och väntade på bussen i stan. Träffade Emelie där sista gången innan sommarlovet and so. När jag väl kom hem till morsan igen, så stack vi alla till en sjö för grillning. Mamma, Marie, Robin, jag, Shelby och Bonzo :) Badade halva kroppen och lekte lite smått. Mysigt!
Torsdag; hoppade jag över skoldagen för att istället åka till Gamleby med mamma, bror, syster och Bonzo. Min lille kusin tog ju studenten, som inte är så liten längre, hihi. Grattis Dennis! :D
Men så jag var i Gamleby mitt på dagen en stund. Träffade på en hel del personer och en del av släkten. Efter det åkte vi hem igen till Västervik en stund, innan vi gick hem till studenten igen och firade med hela släkten samlade. Mysigt, varmt, roligt, gott, trötthet, skratt, död osvosv. Min beskrivning för den kvällen :') åkte iallafall hem till pappsen sen igen sent på kvällen.
Idag; lyckades jag som vanligt försova mig, men hann med bussen ändå. Och tur det, eftersom det var skolavsluting idag. Så nu har jag SOMMARLOV ♥ kärlek på't. Fyfan vad jag ska njuta av livet i sommar asså! Men ah, hade skolavslutning i parken i Ankarsrum då. Och niorna stog för underhållningen som vanligt, medans vi åttor och sjuor fick vara publik. Blev väl lite långtråkigt, men jag och Herman lekte lite med leksaker som jag hade fått :') HAHAH. Men ah, efter allt det där var slut så stack jag, Maria, Malle och Matte till ica. Där Malle bjöd på Ben&Jerry till mig, aw tack! så vi satt utanför ica ett bra tag till med en massa andra. Tillslut stog jag, Matte och Malle på våra fötter och gick hem till Malle. Där jag var länge innan jag blev utsparkad. Då jag förde mig hemmåt. Snälla vänner därva! Och nu sitter jag här :') Ska snart äta tacos och lite så. Ikväll blir det väl bara mys hemma. Och imorgon bitti blir det att åka in till morsan igen. För då kommer släkt hem till oss för att fira mig och Anna.
.
Men ah, orkar inte berätta mer. Men den här veckan har iallafall varit grym. Och nu tycker jag att vi taggar sommaren 2012! bilder från veckan kommer imorgen eller nått i ett eget inlägg, eftersom jag inte orkar nu :') men har tagit en hel det bilder, mihihi.

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

åå vad härlig ska du inte kolla fotbollen ikväll då? kram :)

2012-06-15 @ 19:53:42
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: jennifer

kika in på bloggen och kolla om det var du som vann veckans blogg tävlingen!:D



och så får du ha en toppen lördag!:D

2012-06-16 @ 13:11:13
URL: http://creameme.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

det är bara bra med mig. hur mår du?

2012-06-16 @ 14:52:55
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Vilma

Sv: Okej. Jag ser på tv, allt bra idag? :)

2012-06-16 @ 16:28:44
URL: http://salukin.blogg.se/
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu är vinnarna av dagens awesome äntligen uppe! Kika in och se om du vart en av dom! :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/vinnarna-av-dagens-awesome-160612t.html



Om du inte vann: kika in på min fototävling och min gissningstävling där du kan vinna en länk i min blogg!

http://idahtt.blogg.se/2012/june/fototavling.html

http://idahtt.blogg.se/2012/june/gissningstavling-vad-tror-ni.html

2012-06-16 @ 17:33:59
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: harriet

sv; jo tack det är bra med mig faktiskt :)

2012-06-16 @ 23:34:19
URL: http://akidi.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0