Bästa syster gästbloggar! :)

2012-03-31

Hejsan, Anna här! :))
Jag ska gästblogga åt min syster.
Som hon kanske har sakt så flyttar jag in till Västervik idag. Så jag åker om kanske 1 timme?
Hejdå Stensnäs o hej Västervik!!! :D
Nej men seriöst, inte kul att lämna barndomshuset, men skönt att komma in till stan!
Linnea, jag vet att du mår ganska dåligt över detta.. o jag förstår det!
Men du kommer ALDRIG förlora mig, jag kommer alltid va din storasyster och kommer alltid att finnas för dig! <3
Du är den bästa lillasystern som man kan ha! Jag älskar verkligen dig! <3
Vi kommer klara detta o glöm förhelvete inte att jag aldrig lämnar dig!!!!!
Vi kommer fortfarnade ha kontakt Linnea, den försvinner aldrig!
Visst, jag flyttar in till stan o du bor kvar här, men vi kommer att träffas ofta. Det lovar jag!
Jag är så jävla glad att jag har dig som syster, Linnea <3
Jag älskar dig  nu o föralltid, lillasyster! Glöm inte det! <3 <3 <3 <3

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, det var Linnea som tyckte att jag skulle gästblogga :)))
Ni får ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV; idag så händer hände det inte så mycket!



Själv då?:-)

2012-03-31 @ 20:31:30



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0