en seg dag med huvudvärk

2012-03-01

Har suttit i vardagsrummet och glott på "Sista natten med gänget" med pappsen. En grym film faktiskt! Om jag ska vara ärlig, så gillar jag filmer med raggarbilar i från det årtalet.
Annars idag har jag bara chillar. Lagade lite middag and so. Har haft en skapligt irriterad huvudvärk en stor del av dagen. Så har inte orkat gjort så mke.

Sitter iallafall just nu och är lite social med folk, musiken är på, och bloggar läs av mig. Fast ska nog gå och göra mig lite oboy, och sätta mig med engelskaläxan. Har den tills imorgon, och jag har inte kollat på't ännu. Så gick det med att ta i tag med skolan.
Just det, hade ju geografiprov idag. Vet inte hur det gick eller vad jag kommer få för betyg på det. Men det gick bättre än förra gången iallafall. Var också hos sjuksyster idag i skolan. När man går i åttan så ska man ju på sånt där hälsokontroll. Gud vad drygt. Och det vart ju inte så mke bättre när hon kom på att jag mådde dåligt, eller att jag inte äter ordentligt. Och hon vart ju inte glad när jag ligger grymt mke efter med min vikt för ålder och längd. Så nu ska jag försöka gå upp i vikt och komma tillbaka till henne typ i maj eller juni, för att se att jag inte har gått ner i vikt ist. För då finns det en liten risk att jag får anorexia. Och vem fan vill ha det? så jag är rätts så rädd nu.

Men måste avsluta nu. Vi hörs gött fölk :) bjuder på en gammal sommarbild!


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack så mycket! :D

2012-03-01 @ 23:13:44
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Danisa

SV: Hehe, ja det är klart :)

2012-03-02 @ 00:27:32
URL: http://danisaingebretsen.blogg.se/
Postat av: marina

sv. nej tyvärr så ritar jag inte av folk just nu. :)

2012-03-02 @ 09:38:28
URL: http://marinapalme.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0