hejhopp, äntligen ett inlägg

2012-03-29

Känns som att jag inte har varit aktiv här på en evighet. Men det var ju faktiskt bara igår det inte blev något inlägg. Har fullt upp om dagarna för tillfälligt. Och har egentligen annat att göra nu också. Men jag kan köra på ett inlägg och berätta lite ändå :)

Igår: Så var jag på dagiset som vanligt. Jobbade mellan åtta till tre. Jag fick vara med på deras gympalektion för första gången, inte så mycket till gympa va? haha.
Stannade på fritte som vanligt en liten stund. Körde lite biljard och chillade med Anna, Elias och Kevin. Mamma, Marie och Robin kom och hämtade upp oss strax innan fyra. De hade varit i Stensnäs och packat på kärran. Vi alla var bjudna på middag hos mormor och morfar. Så vi drog dit med en fart. Det vart ju ingen lång middag precis. Hahah, har nog aldrig varit med om en sån snabb middag. Robin, mamma och Maire bara tröck i sig maten för de var tvunga att dra till Gunnebo igen på ett möte vid fem osv. Men jag och Anna tog det lugnt och stannade där en bit in till kvällen.
Sedan runt sex tiden började vi vandra till vårat nya hem. Mamma och Marie hade lyckas att kommit dit då. Och då vart det bara att börja packa in kartonger och möbler till lägenheten. Så jag var där och kom hem runt tio på kvällen kanske. Då jag kollade läget här i det tomma huset, pratade med pappsen, åt och sedan var jag för trött för att sitta här framför och nördade. Så gick och la mig på direkten faktiskt.

Idag: Har precis kommit hem och borde sitta och plugga nu. Men fan heller, har ingen ork och vet redan att jag kommer sabba religionsprovet på måndag. Så jag ser inte så stor mening till att kolla på't ens.
Dagen i dagis har varit bra. Idag vart det att gå till skogen, och upptäcka alla kryp som bor där. Haha. Slutade vid fyra och då vart det fritte igen som vanligt. Idag satt vi bara och glodde framför tvn. Och så kom lilla pappsen och hämtade mig vid halv fem :)
Nu står han och lagar mat, och det är väl snart klart. Efter det blir det att åka till Hjorted med pappa och farmor. Plantera nya blommor hos farfar, och hela resan tar väl ungefär en timma. Och därefter, ska jag sitta och plugga hela kvällen. Som jag och antagligen ni också kan lista ut, att det inte kommer bli av :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0