nu vill jag bara hitta min sömn och sova

2012-03-10

Nu står det ÖVERALLT om Loreen och melodifestivalen. På fb, bloggar, tidningar osvosv. Imorgon kommer det vara bombat över hela Svergie om det. Så jag tror att några borde väl ändå redan ha tröttnat på det, precis som jag? därför ska jag vara lite udda nu, och säga ett stort GRATTIS till Thorsten och Ranelid som kom sist :D tyckte ni att det var dom rätta som kom sist, och att de är värda det platserna? det tycker jag!

Menmen, så ni kan väl redan ha gissat på vad jag har gjort ikväll då? Jo jag har haft mys med fadern i huset framför Melidofestivalen med täcke, oby, russin, kamera, mobil och allt. Redig fin kväll ändå :)
Annars idag var jag ute en stor del av dagen, jag skulle faktiskt ha fotograferat. Men jag tog inte med kameran ut? Så det vart en långpromenad utan den idag. Men jag ska faktiskt gå och nana nu. Har inget mer att göra uppe, och jag vill inte sova bort dagen imorgon precis som idag. För imorgon MÅSTE jag plugga. Vilket som aldrig vart av idag, jävla Linnea! :') Godnatt!





Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0