nytt hem för bakterierna, nämligen min kropp

2012-03-21
 
Jag mår som om jag var i helvetet. Har nämligen gått och blivit förjävligt sjuk. Känns som att jag har världens åskväder i huvudet, kan inte röra mig någonting utan att det ska dundra till. Näsan är helt täppt, eller rinner som floder. Jag skakar som fan och kan knappt hålla mig uppe. Jag både ser, och pratar dåligt. Just därför får det här inlägget gå fort, så att jag gå och sova för natten.

Kan berätta lite kort om dagen. Började vid sju tiden på dagiset. Jag kom upp i tid iallafall, skönt. Sedan har dagen varit fullt med lek och skoj i dagiset. Redan då kände jag av lite sjuka mig. Vädret var också på topp och varmt. Och jag var så dum, så jag hade ingenting på mig förutom mina byxor, linne och skor.
Slutade vid två och gick över till fritidsgården. Där jag mest chillade med min syster och hjälpte henne med hennes jobb. Och så spelade jag pingis och biljard med Kevin och Leo. Alltid lika kul!
Sedan runt halv fem så kändes det som att jag bara skulle falla ihop. Som tur hade pappsen slutat att jobba då så att han hämtade upp mig och Anna.

Nyss kom jag upp från soffan där jag har luggit sedan jag kom hem. Kort och gått om min dag. Så ska jag gå och lägga mig, godnatt! Och som ni nog fattar då blir det nog inget dagis för mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Var gärna med i dagens bloggtips, allt du behöver göra är att skriva att du är med:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-nyomgang.html

2012-03-22 @ 00:38:44
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

vilken fin blogg du har!



behöver hjälp med din röst på min son som deltar i en tävling, snälla vore så evigt tacksam. Gå in på länken till mitt inlägg för att rösta på min son!



du blir länkad på min blogg efter du gjort det, vore evigt tacksam för din hjälp, kram!

http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/det-vore-sa-himla-snallt-med-din-hjalp.html

2012-03-22 @ 08:31:27
URL: http://sandracederbom.blogg.se/
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

Dagens blogg vinnarna är nu uppe + ny omgång :)

2012-03-22 @ 09:07:24
URL: http://exoticious.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0