mitt seriösa jag

2012-03-15

Hej alla käraste läsare.

Jag har bestämt att jag ska vara seriös i det här inlägget. Min syster sitter bredvid mig och ser till att jag är seriös.
Jag kan först be om ursäkt för att jag inte är så aktiv här. Men för tillfälligt är det mycket skolarbete som tar mycket tid. Sedan börjar vi närma oss flyttningen. Är ju bara drygt två veckor kvar. Så det är mycket packning och rensning på gång.

Idag har dagen varit bra. Jag har känt mig glad men ändå har jag varit trött och hungrig. Det var en seg morgon, jag ville inte upp ur sängen. Så jag vaknade några få minuter innan bussen kom, så jag var stressad och hann inte äta frukost. Så därför var jag hungrig. Och av hunger blir man trött och tappar energi. Men ändå har jag känt mig glad och varit på topp. Hade som sagt noprov idag. Vi ska nog inte tala hur det gick. Svenskaprovet som jag hade igår, fick jag tillbaka idag. Och jag lyckades med det som tur var. 

Imorgon så är det den sista skoldagen. Sedan ger jag och min klass ut på pratik i två veckor. Ska bli skönt tycker jag. Men vi har dock ett religionsprov veckan mellan pratiken och påsklovet. Och jag har inte gjort klart frågorna än, så det blir väl en del plugg nu med. 

Men nu tycker jag att jag har drygat klart. Så nu har ni sett mitt seriösa jag. Anna har haft koll på mig hela tiden. Hejdå käraste läsare. 

Kram
Linnea Zeijlon 















TILLBAKA TILL OSERIÖSA LINNEAAAAAAAAAAAAAAAAA :D
ldghj lskdjyh gdlxighlkdghkxdjgh k, jag har det bra idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Hihih, Ulrik Munther med en vanlig dag :')
181472056205710895638265782 år gammal bild, så mobba förhelvete inte min storasyster och min lillasyster ;oooooooooooooooooo 


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hänt något kul idag? :D

2012-03-15 @ 21:50:01
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, aa

Önskar dig en trevlig kväll! :)

2012-03-15 @ 21:58:37
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: marina

sv. tack.

2012-03-16 @ 09:11:48
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Jaha, okej! ;) Allt bra idag? :)

2012-03-16 @ 17:46:43
URL: http://linneaflystam.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0