jag vill också njuta av våren

2012-03-23

Fyfan asså vad avundsjuk jag blir på allt folk. De slänger upp bilder på fb då de visar hur de steker i det 20 grader varma vårvädret, och hur de käkar klass och umgåd med sina vänner och har kul. Då jag måste sitta inne nerbäddad i en soffa dagen ut med tjocka kläder och täcken på mig. För jag råka vara sjuk mitt i den perfekta tiden. Självklart -.- Jag vill bli frisk, och det är nu!

Nejmen slut med klageriet. Har precis tagit ett långt bad. Det hjälpte faktiskt lite för sjukan, är inte lika täppt i näsan nu. Skönt och avkopplande var det också!
Jag tänker faktiskt på om jag skulle klä på mig och gå ut en sväng med kameran. Men jag vet inte, tvekar faktiskt också på att göra det. Vill bli friskt fort som möjligt. Och om jag går ut så blir det väl ännu värre. Brukar oftas ha sån otur. Så jag kanske ska hålla mig inne... För att göra mig själv glad kanske jag ska ta en fotorunda i huset? :D haha.


Kommentarer
Postat av: Nayomi

jag har bara fikat, myst och svarat på kommentarer enda sedan jag kom hem :P nu blir det banne mig disney!

2012-03-23 @ 22:50:43
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: Sofia

ohja :D

2012-03-23 @ 22:51:34
URL: http://byfia.com
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

krya på dig :)

2012-03-23 @ 22:57:05
URL: http://exoticious.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0