vilken random skoldag det har varit

2012-05-24

Dagen började helt kanon! Hade gympa på morgonen som jag inte var med på. Men vi utan kläder fick orientera ändå, en och en. Gick väl skapligt. Men garvet som uppstår då Maria kommer tillbaka till skolan med bara en sko på foten, för den andra ligger i något träskt i skogen lika så hennes jacka och kartan :') HAHAHA. Då getingarna anföll henne i skogen så hon sprang för livet. Och jag förstår henne eftersom hon är allergisk. Men ändå, HAHAHAHAH.
Så jag och Izza missa mer än havla svenskalektionen som var efter, eftersom vi föjde med Maria och gympaläraren till skogen för att hitta sakerna igen. Men sedan fick vi inte gå så mke mera eftersom vi bara gick i sprumpor. Så vi satter oss på vägen för att vänta tills dom kom tillbaka. Så länge så stekte vi i solen och pratade en hel del. Efter en lång tid så insåg vi att dom hade dissat oss, så vi gick tillbaka. Mer var väl det inte med de. Maria har inte hittat sina saker ännu, stackarn.
Men slutet av dagen gick bara så åt helvete. Fyfan, vill bara gråta, dö och allting. Skämde ut mig så jälva mke. Och då menar jag verkligen skämma ut mig, och inte bara välte en stol eller nått i matsalen. Vill seriöst inte till skolan imorgon. Jag kommer bli utskrattad... KUL.
.
Men som ni nog har märk så har jag börjar med 30- dagar igen. Vilket kommer göra så jag bloggar mindre om vardagar, men på helgerna kommer jag nog blogga mera. Men i den här helgen händer det väldigt mke, så får se hur mke det blir :) hörs så länge!

Kommentarer
Postat av: HENRIETTA

Jag hatar att orientera,haha! ;)

sv: Jo precis, så skönt att det äntligen är sommar :D

2012-05-24 @ 19:50:21
URL: http://henriiettaa.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

OJAH!

30+ 2 dagar i rad nu :D

2012-05-24 @ 20:21:56
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

sv: okej :D

ja det är det, riktigt härligt :D

kram

2012-05-24 @ 20:44:21
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Sv: Nja sådär men har mycket värre på gång, so prov i morgon som består av 1 miljon ord som man ska kunna om brott och domstol, aa sånna ord ( överdriver med 1 miljon ord men sjukjobbigt!!)

Vad har du gjort idag?

Kram kram :)

2012-05-24 @ 21:03:17
URL: http://missnock.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Kom nyss hem från en underbar kväll :)

Nu är det dags att se ESC, ;D ska du se det?

2012-05-24 @ 21:04:21
URL: http://mooollys.se



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0